Trigger trekker seg fra anbudskonkurranse: – Dette var veldig lett å si nei til – Bryter med budene vi har skrevet under på, sier Trigger. Enova selv er helt tause.
– Jeg vil ikke være ydmyk, for dette er rett og slett for bra Trigger med rekordmange nominasjoner på European Exellence Awards.
Dette sier byråene om oppdrag fra tobakksindustrien – Vi vil ikke jobbe ikke for noe som er skadelig, sier noen. Andre har mer uklare regler.
To nye partnere i Trigger Trigger styrker partnergruppen og henter inn to erfarne rådgivere på eiersiden.
Trigger går til KOFA: – En prinsipiell kamp Trigger vil ta saken videre til Klagenemnda for offentlige anskaffelser (KOFA) og mener Bufdir har brutt sin undersøkelsesplikt – noe direktoratet avviser.
En bransje som driver med selvskading «Det er bare vi selv som kan gjøre noe med prisdumpingen. Jeg heier på Trigger som gjør det, og lover å gjøre det samme», skriver Marte Ramborg.
Dobbel overgang fra GK til Trigger Trigger har hanket inn to senior kreatører fra Geelmuyden Kiese. Nå er duoen i gang i Torggata.
TRY slår tilbake etter prisdumpings-anklager TRY Råd svarer etter prisdumpings-anklagene – og hevder de verken var billigst eller urimelige. Nå hardner debatten om prising og ansvar i byråbransjen.
Trigger mistet Bufdir – klager på prisdumping Etter å ha blitt vraket i kampen om Bufdirs gigantavtale, stiller Trigger spørsmål ved prisene i konkurransen – og mener TRY Råd vant på urealistisk lave satser. Nå vurderer de å ta saken til Kofa.
Trigger vant millionkamp om Osloskolen Det var sju byråer i kampen, men Trigger gikk til topps og sikret seg kontrakten verdt opptil 20 millioner kroner.
Henter inn tung seniorkompetanse: – Det går så det suser i Trigger PR-byrået melder om sterk vekst og henter inn tung seniorkompetanse fra TRY og PR-operatørene.
Pride-festivalene får drahjelp fra byråbransjen Flere av Norges største Pride-festivaler får både faglig og frivillig støtte fra kommunikasjonsbyråer.
Slik gikk det med Trigger i 2024: – Et jubelår for oss Trigger leverte resultatforbedring i et krevende marked.
Oslo Pride og Trigger utvider samarbeidet Trigger støtter Oslo Pride, både med frivillig innsats og nå gjennom faglig støtte.
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Trigger med sju nominasjoner til årets SABRE Awards – se alle norske nominasjoner her Har norske byråer laget noen av europas beste PR-jobber?